pondělí 14. prosince 2015

Pocta modrookému fešákovi aneb Sinatrology 2015

Předesílám předem, že nemám doma romantika, ale drsného kovboje. I tak jsme jeli o víkendu na výlet s překvapením. Instrukce byly takové, že pojedeme někam a v neděli se vracíme do Prahy na nóbl retro akci. Prý „"A na neděli si vezmi něco lepšího. Jako kdybys šla v Dallasu na významné divadelní představení."  No radost mi to neudělalo, oblékat se takhle naslepo, ale co už.



Vrátili jsme se do Prahy, a když jsme parkovali v Kotvě, napadlo mě, že jdeme do Obecního domu. No ale na co? Návštěvníci okolo nás nebyli oblečeni nijak výjimečně, takže poznat se to nedalo. Poznala jsem to až uprostřed Smetanovy síně, kdy na obrazovce nad pódiem bliklo logo Sinatrology 2015. Takže to se mnou málem švihlo, protože jsem na tenhle koncert moc chtěla a Jirka mi tvrdil, že ho Sinatra jako tó, nebaví, a stejně už bylo vyprodáno. Podruhé jsem neměla daleko k mdlobám, když jsem zjistila, že sedět budeme u stolečku na pódiu - ten vpravo, prosím.

 
Vidíte? Už tam sedím - úplně vpravo :)


Na stolečku bylo dost nápojů (aby taky ne, za ty peníze), takže jsme mohli začít. Dál v podstatě není moc co popisovat - kdo jste slyšeli Jana Smigmatora zpívat, víte, o co jde, a zbytku to stejně nevysvětlím. Skvělí Tom Gaebel a Arthur Manuntag se Sinatrovými songy i šarmem, za dámy Ludmila Štefániková s vibrafonem (jako jak se na to může někdo naučit hrát?), Martina Bárta, která pěkně klame svým hubeným zjevem a silným hlasem a Tereza Černochová, jejíž zpěv mě uchvátil stejně, jako její lodičky. A stepařské číslo tria Project Wings. A Felix Slováček a Felix Slováček ml. a tak vůbec. Hudebně dokonalé, jako pocta Mistrovi excelentní.

Tereza a Jan
Ty boty jsou fakt ach

Felix a Jan


 



Arthur Manuntag

 
Markéta Smejkalová
Martina Bárta

Pavel Šporcl







Paul Anka si dělá promo na vlastní koncert :-)
Felix & Felix
 
Felix u mě vyhrál v kategorii Nejlepší boty :-)





 
 


Manuntag, Smigmator, Gaebel - zpívali My Way, teď dělají selfíčko :-)

1 komentář:

  1. Fotoaparát Vášeho kovboje (jak Váš protějšek nazýváte v úvodu) si půjčil Arthur Manuntag s poznámkou, že fotit je zakázáno?

    OdpovědětVymazat